Lezing Bas Hoogland over klantvriendelijkheid

DOKKUM

Dinsdag 6 maart om 19.30 uur in Theater Sense te Dokkum houdt Bas Hoogland een lezing over klantvriendelijkheid.

Hoe vaak zeg je iets zonder na te denken hóe je het zegt? Wat antwoord je, als iemand vraagt wat onze omgeving zo bijzonder maakt? Wanneer heb je voor het laatst een gast of klant oprecht in de ogen gekeken? Wanneer besluit je iets van onze eigenheid te laten zien, in plaats van dat je iemand er naar laat kijken? Oftewel: hoe gastvrij ben jij?

Gastvrijheid en klantvriendelijkheid is van groot belang in elke branche en in de hele regio, of je nou chirurg, winkelier, accountant, verenigingsbestuurder bent of werkt in de horeca of het toerisme. Over gastvrijheid en klantvriendelijkheid kunnen we allemaal nog veel leren.

Als we in Dokkum en regio werken aan onze gastvrijheid en net dat ene snaartje bij onze gasten weten te raken, dan komen ze terug. En vertellen ze anderen over hoe geweldig het hier is. Want we hebben een fantastisch gebied onder onze voeten dat alles in zich heeft, een decor van natuur dat zijn weerga niet kent. We moeten het alleen willen laten zien en er over blíjven vertellen. Bas laat zien hoe we dat kunnen doen.

Bas Hoogland was 19 jaar lang commercieel directeur en hét gezicht van Landal GreenParks. Landal won vele prijzen en awards op het gebied van gastvrijheid en klantvriendelijkheid. In 2015 gooide Hoogland samen met z’n vrouw het roer om, verhuisde naar Zuid-Limburg waar hij een BnoB exploiteert.


Auteur

Redacteur